חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד יוסי חכם

בעל רישיון לעריכת דין משנת 1996. סיים בהצטיינות תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת חיפה וכן תואר שני במשפט מסחרי באוניברסיטת תל-אביב. בנוסף הינו בעל השכלה כלכלית ופיננסית רחבה ובכלל זה תואר שני בהצטיינות במינהל עסקים MBA מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל וכן בעל תואר שני בהצטיינות במימון מאוניברסיטת העיר ניו-יורק שבארה"ב.

סיים את התמחותו בבית המשפט המחוזי בחיפה אצל כב' השופטת גילאור, נשיאת בית המשפט המחוזי בחיפה בדימוס.

סיים הכשרה בנושא גישור בלשכת עורכי הדין בשנת 2002 ומשמש בפועל כמגשר בתיקים רבים בתחום הגישור העסקי ובתחום של דיני עבודה.

בעל רישיון לשמש בכהונת נוטריון משנת 2007.

משמש כמרצה למשפטים במגוון אוניברסיטאות ומכללות ובכלל זה משמש כמרצה מן החוץ  באוניברסיטת חיפה בתוכניות לתואר ראשון ולתואר שני, וכן מרצה ביחידה ללימודי חוץ של אוניברסיטת חיפה והטכניון, ובמכללות נוספות בקורסים בנושא משפט מסחרי, דיני תאגידים, דיני ביקורת ודיני עבודה.

קיבל תעודת מרצה מצטיין מטעם היחידה ללימודי חוץ של אוניברסיטת חיפה.

בנוסף מנהל ומרכז את התוכנית להכשרת דירקטורים בתאגידים במסגרת היחידה ללימודי חוץ באוניברסיטת חיפה. בעברו ריכז במשותף את ההשתלמות להכשרת דירקטורים בועד מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין.

מכהן כיום כיו"ר בית הדין המשמעתי של מחוז חיפה לשכת עורכי הדין בישראל.

כיהן כחבר בבית הדין המשמעתי הארצי של לשכת עורכי הדין, כסגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל, כחבר בועד המרכזי ובמועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, וכן כיו"ר ועד מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין בישראל.

כיהן כחבר בוועד המנהל של המרכז הבינלאומי לבריאות משפט ואתיקה.

כיהן כחבר מועצה בלהב - לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל (ע"ר).

כיהן כיו"ר ועדת הבחירות המוניציפליות של עירית חיפה בבחירות 2013 וכן בבחירות 2018.

עורך דין יוסי חכם עומד בראש מחלקת דיני עבודה של המשרד. מחלקת דיני העבודה של המשרד הינה המחלקה המובילה של משרד עורכי הדין חכם את אור-זך והיא מדורגת במדריכי הדירוג המובילים ובכלל זה של Duns 100 (דן אנד ברדסטריט) ו-BDI.